Program FALT
Luni 9:00-13:00
Marţi 9:00-13:00 şi 16:00-18:00
Miercuri 9:00-13:00
Joi 9:00-13:00 şi 16:00-18:00
Vineri 9:00-12:00
Consultatii juridice
Consultatii tehnice
Marţi si Joi 16:00-18:00

» Revista SEMNAL
» Comunicate de presa
» 2%
» Activitati
» Raport de activitate

 

  •  
  • Strada Braşov, nr. 8
    Cod 300194, Timişoara

    Telefon / fax 0256-201237 

    E-mail : falt@falt.ro

 

FALT este membru in:

 

AMET

 

Liga Habitat

 

ANBCC

 

   

Sintetizam unele dintre rezultatele actiunilor Federatiei Asociatiilor de Locatari Timisoara, întreprinse, de cele mai multe ori, cu efort si îndârjire, în sprijinul membrilor sai - asociatiile de proprietari din Timisoara

» click aici pentru mai multe detalii

  •  
  • Biroul de Consiliere pentru Cetăţeni (BCC) este un serviciu de interes public care răspunde nevoii de informare şi consiliere a cetăţenilor......

Despre BCC

Biroul de Consiliere pentru Cetăţeni (BCC) este un serviciu de interes public care răspunde nevoii de informare şi consiliere a cetăţenilor, astfel încât aceştia sa aibă acces sporit la informaţii privind drepturile şi îndatoririle lor, să beneficieze de consiliere în identificarea posibilelor căi de rezolvare a unor probleme cu care se confruntă şi de ghidare în utilizarea serviciilor publice.
Realizat pe baza unui parteneriat între autorităţile locale şi o organizaţie neguvernamentală, Biroul de Consiliere pentru Cetăţeni (BCC) este independent de acestea, oferind două tipuri de servicii în funcţie de cerinţele solicitantului:
- informare – reglementări legale, unde trebuie sa se adreseze solicitantul, informaţii utile despre programul de lucru şi formularistica specifică;
- consiliere – solicitantul este ajutat să ia o decizie referitoare la modalitatea de rezolvare a problemei sale, expunându-i-se toate posibilităţile de acţiune şi consecinţele acestora.
BCC nu rezolvă problemele în locul cetăţenilor, ci oferă alternative practice din care aceştia pot alege soluţia dorită. Acest tip de servicii nu se materializează în ajutor material sau financiar, însă ajută oamenii să afle unde şi cum îşi pot rezolva problemele. Munca de informare şi consiliere constă în a spune oamenilor ce pot ei să facă, nu ceea ce cred consilierii că ar trebui sa facă.
Dincolo de relaţia cu cetăţenii, BCC interacţionează cu instituţii locale sau naţionale, mass-media şi sectorul neguvernamental. Aceste relaţii sunt necesare, pe de o parte pentru a satisface în mod obiectiv şi corect cerinţele cetăţenilor de informare si consiliere si pe de alta parte pentru a oferi autoritatilor informatii utile în vederea îmbunatatirii serviciilor lor. Aparitia si dezvoltarea în România a unui serviciu de informare si consiliere independent, este o consecinta fireasca a perioadei de tranzitie, fiind o resursa de dezvoltare a capitalului civic al societatii. Pe termen mediu si lung se asteapta ca experienta acumulata de BCC-uri sa duca la dezvoltarea unor canale si modalitati prin care cetatenii sa poata contribui în procesul decizional, în special în domeniul politicilor publice.

             DEZBATERI PUBLICE

1. Amenajare intrari Piaţa Huniade:
    - Scrisoare deschisă
    - Răspunsul Consiliului Judeţean Timiş

Proiecte

„SERVICII DE CALITATE CU UN SISTEM IT PERFORMANT”

Federatia Asociatiilor de Locatari Timisoara deruleaza a derulat în perioada iunie - octombire 2014, proiectul cu titlul „SERVICII DE CALITATE CU UN SISTEM IT PERFORMANT” co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala, POS CCE 2007-2013 - Axa prioritara III „Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public” - Domeniu  Major de Interventie 1 „Sustinerea utilizarii tehnologiei informatiei si comunicatiilor” - Operatiunea: 1 „Sprijinirea accesului la Internet si la serviciile conexe”.

__________________________________________

 

GATA - “GUVERNARE, ANTICORUPŢIE, TRANSPARENŢĂ, ATITUDINE”
Proiect finanţat de Uniunea Europeană prin programul Facilitatea de Tranziţie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societăţii civile în lupta împotriva corupţiei

VOCEA TA CONTEAZĂ
Proiect finanţat de Uniunea Europeană prin programul PHARE 2006


BIROUL DE CONSILIERE PENTRU CETĂŢENI TIMIŞOARA – UN SERVICIU PUBLIC ÎN INTERESUL COMUNITĂŢII”
Proiect finanţat de Uniunea Europeană prin programul PHARE 2006    


Viitorul Oraşului Cere Etică şi Acţiune - VOCEA
Proiect  finanţat de Uniunea Europeană – Programul PHARE 2005


Biroul de Consiliere pentru Cetăţeni Timişoara - BCC Timişoara
Proiect finanţat de Uniunea Europeană


VOCI -  Viitorul Oraşului Cere Implicare
Proiect finanţat de Uniunea Europeană


VOCEA - Viitorul Oraşului Cere Etică şi Acţiune
Proiect finanţat de World Learning for International Developement

UNIUNEA EUROPEANA

Program finanţat prin Phare

Acest site web nu reprezintă în mod necesar poziţia oficială a Comisiei Europene. Întreaga răspundere asupra corectitudinii şi coerenţei informaţiilor prezentate revine iniţiatorilor site-ului web.

Pentru informaţii despre celelalte programe finanţate de Uniunea Europeană în România, cât şi pentru informaţii detaliate privind aderarea României la Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene în România.
Pentru informaţii şi eventuale reclamaţii referitoare la proiectul PHARE: sesizari.phare.proiecte@cfcu.ro

 

   Copyright 2014 Federatia Asociatiilor de Locatari Timisoara FALT Total: 1082544 afisari Web Design Timisoara by DOW MEDIA